Post by isocbanjuwar on Mar 5, 2022 11:25:22 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Score! Match - PvP Soccer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Score! Match - PvP Soccer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ riktiga pengar gratis ▞▞▞
▞▞▞ Score! Match - PvP Soccer 2022 version ▞▞▞
Efter den senaste uppdateringen är spelet ett totalt misslyckande. En spelare på nivå 9 kan inte ens slå eller åtminstone försöka dominera en motståndare på nivå 4, som det var tidigare. Det är nästan omöjligt att uppnå en vad det verkar vara en lätt seger. Dessutom är hastigheten för starka nivå 8-spelare exakt densamma som de på nivå 4 eller 5. Detta spel förstördes helt av den senaste uppdateringen.
frustrerande. du kommer till en punkt där du helt enkelt inte kan vinna ett spel. dina spelare glömmer hur man gör grunderna som att sparka en boll eller stå upp och det ger dig chockerande alternativ för att få bollen framåt, vilket alltid slutar med att motståndaren får bollen, en kontring i en passning och ett mål. ställ in att spendera riktiga pengar för att förbättra ditt lag, antar jag, men ganska obehagligt för den tillfälliga spelaren.
Det måste uppgradera kontrollsystemet och spelarnas prestanda.
Hela spelet är riktigt bra. Men vänsystemet suger verkligen, om jag beviljade kunde jag gå till 10+ lätt med maxnivåspelare från min vän. Lite hjälp säger du? Nej, det är bara en stor buff för dem. Göra spelet mer rättvist kommer att bli bra, och event måste vara 2 league samtidigt. Hur kunde du slå 10+ ligaspelare med level 5 guard?? Gör det bra för fan!!! Jag älskar det här spelet! Så gör det bra!
Coolt spel men paketen är för dåliga för att de inte har så många kort
Det här spelet är ett absolut skräp, hur kommer du att tvinga mig att spela mot min motståndare, jag har blivit begränsad med drag, jag tror inte att min motståndare är mänsklig, spelet är skräp
I, The One: Драки на Выживание Экшен kwrt
Jag ger fyra stjärnor eftersom vi var tvungna att bara passa bollen och röra vid spelaren för att tackla. Snälla🙏 ta med en nödpassningsknapp för att passa bollen i en kritisk situation bcz ibland skickar spelaren inte bollen vid rätt tidpunkt
Bra spel, försök bara få spelare att byta snabbare
Det här spelet är fruktansvärt, spela det inte, försvaret är fruktansvärt när du går igenom mål spelet får dig att skicka tillbaka det till ditt mittfält, den överlägset värsta fotbollsmatchen jag har spelat
Mycket väldigt mycket trevligt spel Vi måste uppgradera våra spelare och vi kan också spela med våra vänner. Straffsystemet är också väldigt bra Jag gillar det Och genom att uppgradera våra spelare kommer de att lära sig nya drag jag gillar det👌👌👌👌👌👌👌👌👌 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌😎😎😎😎😎👌👌👌🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸
Varför introducerar ni inte matchdomare med kort när de gör fel? När kommer ni att ge spelarbyten ... ni borde göra det intressant hoppas att dessa saker kommer i nästa uppdatering
2 minuter nästa uppdatering tidsökning och målökning. Det här spelet är osome
Jag ger fyra stjärnor eftersom speltiden är två kort, låt den vara minst 5 till 6 minuter. Och nästa sak är, Kid de som spelar det här spelet har inte ett Facebook-konto och det kommer inte att vara intressant om de inte kunde få kontakt med sina vänner, så jag förväntar mig dessa två korrigeringar i nästa uppdatering
Hur man Hämta och installera Score! Match - PvP Soccer på din Windows-dator · Steg 1: Hämta en Android App emulator · Steg 2: Installera nu Software Emulator på
Ah väldigt roligt spel
Grafiken är avancerad och snygg. Men det behövs en uppgradering när det gäller formationer i slutet av dagen handlar det om formationer
Coolt spel. Till bred på konkurrens och nivåer. För lätt att slipa på och flytta ner toppvinst. Bör vara nivå baserat på startuppställningsnivå, dvs alla 7:or eller 8:or eller 10:or.
Spelet är bara hemskt. Behöver mycket förbättring
Den är rolig och bra
Ok för det första är spelet bra, men snälla när det är mindre än 10 sekunder kvar och jag anfaller istället för att gå framåt så vänder spelarna och spelar det baklänges som varför, speciellt på anfallshalvan och snälla sluta begränsa våra passningsalternativ. Och snälla under evenemang vill vi inte se en nivå 2 som spelar med en nivå 10
Skaparna av detta spelområde bedrägeri. Det bästa du kan göra är att inte spendera dina surt förvärvade pengar på det här spelet. Det representerar inte fotboll, och det avgör vem som vinner och vem som förlorar. Det här är skräp.
Roligt tidsfördriv
spelar detta i 2 år nu. grymt spel, men kan vara fler saker att spela 😀 och och många många nya alternativ 😗 &hammare är för mycket kraftfulla 😢
AI är så dålig istg spelet är bara roligt när ditt lag är bra men 90 % av tiden är mitt lag så efterblivet, de springer långsammare och går långsammare när de är som nivå 3 jämfört med ett lag som är nivå 1
Hemsk AI. Målvakten springer mot bollen och backar sedan och lämnar ett öppet mål. Spelare med bättre höjd och styrka parametrar förbättras av mindre kvicka spelare. Kan inte ta ett skott ens framför mål, enda alternativet är att passa bakåt. Roligt ibland, frustrerande för det mesta.
På nivå 8 konfronteras spelare alltid som maxrivaler. Mina spelare kan inte hänga med dem.
Vänligen radera, 3-5-2, 5-3-2, 5-2-1-2 fotboll är inte volleyboll och ges en regel för att spela rätt position varje spelare... Vilken vakt spelar i anfallaren hur? Är han anfallare? Och Commader ÄR "CB" han spelade i mitten en play maker? LoL gränsar till det här... Och långa spelare är alltid taggade för målet? Det är konstigt ftg? Hur många mål har en lång spelare med huvudet.? som Pogba, Lukaku, Sule, Haland och Vergil Van Dyk.? Det är förolämpad fotboll.
häftigt spel om du lägger till möjlighet att köpa nya spelare i butiken blir det mer häftigt
Mycket häftigt spel men måste stoppa saker som bulldozer poäng från Amy range det suger.😐😐😐
Jag brukade älska det här spelet så mycket tills jag insåg att spelen bokstavligen är fixade. Vissa matcher spelar det ingen roll vad du gör du kommer att förlora. Jag förlorade precis en match på grund av att mina spelare inte svarade och var helt dumma. Till exempel passade jag till en spelare som var på högerkanten, han hade ingen motståndare som jagade honom men han bestämde sig för att bokstavligen springa ut från planen och fick den andra spelaren att kasta in sig? För min spelare att bara köra out of bounds är dumt af
Bra men snälla minska tiden för att öppna lådan
Score! Match - PvP Soccer. First Touch Games Ltd. Apk Services Installer Installation Instructions Split APKs (App Bundle), OBB, ZIP, XAPK,
Något är fel i spelhastigheten !!!! Det är som att spela upp en video i 4x hastighet. Fixa felet!! Det är ospelbart
Beroendespel 🖤🔥, men önskar att de överraskar oss genom att lägga till ett nytt spelsätt bortom evenemang och arena. Men det är fortfarande mitt favoritmobilspel.
När du går vidare genom spelet avgör algoritmen vem som vinner ett spel. Spelet är inställt enligt det och normalt rättvist spel bör inte förväntas
Sämsta spelet någonsin
Den här appen är mycket bättre än score hero två😀
Score! Match - PvP Soccer Спортни iquq
Fortsatte att förlora spel eftersom appen plötsligt kommer att frysa under laddning med spelet som spelas i bakgrunden. Så irriterande
Bra spel, Palestina flagga finns inte med. Synd
det är ett bra spel men i speltiden är för liten och alla misstag det gav till ennemis så ger det fel men på min tid ger det mig inget fel och grafiken är vacker
✌️
trevligt spel men det kan inte rotera så
hej poäng match snälla svara på min fråga jag spelar spel sedan 2 år tillbaka och förhoppningsvis förtjänar spelet mer nedladdning det är väldigt bra spel👍 utmärkt grafik men jag vill begära att du lägger till någonting enligt min erfarenhet säger 1. Gör publiken något realastiskt att fånga publikens uppmärksamhet 2. introducera några fler nya fotbollsbanor 3. Gör några fria träningsmål på marken eftersom vi bara kan spela evenemang och arena. Gör också några nya saker som firande efter mål några reala thx,
Spelet har anslutningsproblem när det finns korrekt anslutning. Spelet hänger mitten medan du spelar match
Spelet är bra. Men med Facebook-vänner, i 352-formationen, har vissa spelare fler än 4 hammare eller 5. Nyligen spelade jag med min motståndare som hade 8 max hammare i 352. Om möjligt kan vissa ersätta målvakter med hammare. Det förstör det roliga. Ta bort 352 eller begränsa till 2 samma spelare.( 2 hammare eller 2 befälhavare eller 2 vakter eller 2 upptäcktsresande) Ta bort 352 formationer i spelet.
Spelare bör väljas när som helst mellan spelet. 2 minuter är inte tillräckligt med tid att spela. snälla förläng matchtiden till 5 minuter..
Vänligen fixa matchningen
Snälla kan ni ge mer spelare och målvaktsstatistik det skulle vara härligt...t.ex assist, räddningar, de flesta nickade mål...e.t.c tack